Trwają prace...
GM
Techniki Uchiha
BIJUU TOUGYO
Wymagania: Sharingan(dostajemy od razu)
Atutowa umiejętność Sharingana. Dzięki wspaniałemu Kekkei Genkai jakim jest Sharingan, Uchiha potrafią w pewnym stopniu kontrolować wybranego demona.
Przy I poziomie Sharingana nie posiadamy żadnej kontroli, nie możemy nawet zobaczyć demona siedzącego w Jinchuurikim. Przy II poziomie Uchiha potrafi wtargnąć do umysłu osoby która ma w sobie demona i np zapobiec by Chakra demona nie uaktywniła się, wtedy demon przybiera formę ''bąbelkową''.
III poziom Sharingana możemy cofnąć 1 lub 2 ogony demona gdy ten zacznie dawać swoją Chakrę Jinchuuriki. Mangekyou Sharingan może cofnąć już 3 lub 4 ogony. No i w końcu EMS. Tu w pełni kontrolujemy wybranego demona, nawet Kyuubi'ego.
CHAKRA NO TEISHOKU
Wymagania: Sharingan(dostajemy od razu)
Ta umiejętność pozwala widzieć nam kolor Chakry przeciwnika, lub czegokolwiek w co włożona jest Chakra. Sami nadajemy kolor Chakrze którą widzimy. Można trochę to uznawać jak widzenie przez ściany, bo gdy wróg stoi za ścianą widzimy kolor jego Chakry.
SHOUNIN RIARU
Wymagania: Sharingan(dostajemy od razu)
Dzięki tej technice możemy odróżnić klony od oryginału. Nie ważne czy to wodny, piaskowy i czy klon cienia, zawsze uda nam się rozróżnić.
SAIMINJUTSU
Wymagania: Sharingan(1 łezka)
Technika polega na wyprowadzeniu przeciwnika z równowagi Następnie sugerujemy mu jakąś technikę, lecz po chwili wykonujemy ją wcześniej i pokonujemy przeciwnika, dlatego wrogowi wydaje się iż widzimy przyszłość.
SHARINGAN SOUFUUSHA SANNOTACHI
Wymagania: Sharingan(2 łezki)
Technika klanu Uchiha. Wyrzucamy trzy Windmill Shurikeny do których przymocowana jest linka, w locie sterujemy nią na wszystkie strony. Linka zatacza łuki, jednym pociągnięciem ręki możemy naszą ofiarę przypilić do jakiegoś obiektu. Nasz wróg nie ma się jak ruszać.
SEPPAKU NO JUTSU
Wymagania: Sharingan(2 łezki)
Wysyłamy silny wstrząs psychiczny do mózgu naszego przeciwnika. Podpowiadając mu jakąś sugestię po przez wysłanie do niego impulsu możemy go przestraszyć i zdekoncentrować.
GENJUTSU KAESHI
Wymagania: Sharingan(3 łezki)
Dobre wyzwolenie się z GenJutsu. Gdy jesteśmy złapani w GenJutsu za pomocą Sharingana sprawiamy, że osoba wykonująca tą technikę sama znalazła się w GenJutsu robionym na nas, a my jesteśmy wolni. Wtedy GenJutsu wroga staje się naszym GenJutsu.
KASEGUI NO JUTSU
Wymagania: Sharingan(3 łezki)
Kasegui no Jutsu jest techniką GenJutsu paraliżu, możliwa tylko z posiadaniem Sharingana. Po dobrym opanowaniu Sharingana. Ta iluzja bierze formę olbrzymich kolców, które przebijają przeciwnika uniemożliwiając mu ruch. Jedynie silni Shinobi dadzą rade przeciwstawić się tej technice.
TENSHA FUUIN: AMATERASU
Wymagania: Sharingan(Mangekyou)
Za pomocą jednego gestu możemy przekazać wszystkie swoje techniki wzrokowe innemu Uchiha. Będą zakodowane na wybrane sytuację przez autora, np: gdy ten co dostał załóżmy Amaterasu zobaczy osobę na której technika ma się uaktywnić atakuje go czarnymi płomieniami.
AMATERASU
Wymagania: Sharingan(Mangekyou)
Jutsu nazywane też jako ''Bogini Słońca'' Polega na tym, że tworzymy czarne płomienie o niszczycielskiej sile. Płomienie palą wszystko i wszystkich, nawet inny ogień. Woda nic tu nie pomoże. Czarny ogień pali się przez 7 dni i 7 nocy. W minimalnym stopniu go kontrolujemy gdyż możemy sprawić aby zgasł. Im więcej ogień spala tym bardziej robi się większy, czyli się rozrasta.
KAMUI
Wymagania: Sharingan(Mangekyou)
Na tą technikę potrzeba chwili czasu i skupienia. Patrzymy naszym MS'em na swój cel. Po dłuższej chwili tworzy się tam czarna dziura do której chcemy wysłać naszego przeciwnika. Technika nie zawsze się udaje, lecz jest praktycznie 100%-procentowa gdy nasz wróg jest unieruchomiony.
KETATAMASHII UMOU
Wymagania: Sharingan(Mangekyou)
Technika wymagająca Mangekyou Sharingana. Gdy spojrzymy naszej ofierze w oczy, dostaje jakby mini wstrząsu w mózgu, a po chwili widzi, że jest przebijany przez mnóstwo szpikulców. Tak jak Kasegui no Jutsu, to Gen jest paraliżującym wroga. Jedyne wyjście z niego jest takie by druga osoba dotknęła nas i przerwała nasz przepływ Chakry.
MOERU KARADA KAMI NO JUTSU
Wymagania: Sharingan(Mangekyou)
Te GenJutsu jest jednym z silniejszych. Nasz przeciwnik wygląda jakby był z papieru i był przybity do podłoża. Po chwili jego papierowe stopy zaczynają się palić, jak i reszta jego ciała. Po zakończonym Jutsu wróg ma dość sporu uraz psychiczny.
SENZAIMONO NO JUTSU
Wymagania: Sharingan(Mangekyou)
Technika działa podobnie jak serum prawdy. Włączając naszego MS'a wysyłamy silny wstrząs do mózgu ofiary. Ponawiamy pytanie które zadaliśmy wcześniej na które nie dostaliśmy odpowiedzi. Po tym Jutsu wróg odpowiada na to, o co zapytał użytkownik techniki. Gdy posiądziemy informacje które chcieliśmy ofiara pada nieprzytomna na ziemię.
SUSANOO
Wymagania: Sharingan(Mangekyou)
Nasze ciało pokrywa Chakra tworząc z niej potwora. Posiada on miecz "Totsuka no Tsurugi" (zwany również "Sakegari"). Kogokolwiek lub cokolwiek przetnie, to zostaje złapane w pół-sen jakby GenJusu na całą wieczność. Sam miecz jest zaklęty przez niesamowicie silną technikę pieczętującą. Lustro Yata(Yata no Kagami) to duchowa tarcza, która nie ma fizycznej formy. Posiada ona wszystkie żywioły Chakry, więc może zniweczyć każdy atak poprzez właściwą zmianę natury Chakry w tarczy. Technikę można użyć tylko wtedy gdy nasza Chakra będzie na pograniczu wyczerpania i wcześniej użyliśmy Amaterasu i Tsukuyomi w walce.
TSUKUYOMI
Wymagania: Sharingan(Mangekyou)
Jest to osobny świat - świat Tsukuyomi. Jedna sekunda w normalnym świecie odpowiada 3 dniom w świecie stworzonym przez posiadacza MS'a. Ból zadawany w tym świecie jest jak najbardziej prawdziwy. Jedynie osoba z drugim Sharinganem może się przeciwstawić temu GenJutsu, choć też ma niewielkie szanse, tak naprawdę dopiero drugi posiadasz MS'a może stawiać opór.
ENTON KAGUTSUCHI
Wymagania: Sharingan(Eternal Mangekyou)
Wydawałoby się, że samo stworzenie Amaterasu to już zbyt wiele, a więc jest to mylne zdanie. Dzięki temu Jutsu potrafimy czarne płomienie kontrolować jak nam się podoba! tworzyć z nich tarcze przed nami, a nawet by nas całkowicie zasłaniały, zapewnia nam to wtedy praktycznie najpotężniejszą obronę(nie licząc Susanoo). Jedynymi wadami jest duże zużywania naszego Eternal Mangekyou Sharingana i cały czas tracenie przez to Chakry.
SUPE-SU TAIMU NO JUTSU
Wymagania: Sharingan(Eternal Mangekyou)
Pierwsze Jutsu ukazane za pomocą ostatniego poziomu Sharingana. Dzięki naszemu oku możemy przenosić rzeczy, a nawet ludzi do innego wymiaru! i mogą tam zostać nawet na zawsze. Trudno przed tym uciec, jednakże gdy jesteśmy daleko od przeciwnika nic nam nie grozi. W ten sposób również podróżujemy, jest to jeszcze lepsze niż technika Namikaze Minato - Hiraishin no Jutsu.
IZANAGI
Wymagania: Sharingan(Eternal Mangekyou)
Na krótkie chwile, dla użytkownika wszystko staje się snem, nawet obrażenia lub śmierć i sprawia, że jego ataki stają się rzeczywiste. Jest to kompletna kontrola nad własną rzeczywistością, ostateczna iluzja której można użyć tylko na sobie. Następnie oko osoby, która użyła Izanagi przestanie funkcjonować i pozostanie zamknięte na wieki. KinJutsu klanu Uchiha ma swój limit, działa jedynie przez minutę, ale przez tą minutę jak widać możemy być nieśmiertelni.
Offline