Ogłoszenie

Trwają prace...


Obecny tok pracy
Klany: 99%
Jutsu: 80%
Umiejętności: 85%
Artefakty: 60%
Wioski: 10%
Organizacje: 90%
Bijuu: 30%
Pakty: 15%
System gry: 65%
Ogólnie: 60%

#1 2010-03-07 01:59:55

Sase

Administrator

Zarejestrowany: 2010-03-04
Posty: 369
Ranga: Raikage
Klan: Rikodou
Kekkei Genkai: Rinnengan
Chakra: 250.000
Pieniądze: 100.000

Wkładanie chakry do broni

Umiejętność, dla bardziej zaawansowanych ninja. Pozwala ona, na "wszczepieniu" chakry do broni białej czy dystansowej, a potem zamieniając ją na żywioł, jaki posiadamy.

Raiton - Broń jest naelektryzowana kationami i anionami o różnym napięciu. Efekt, zależy od ilości włożonej chakry:
* 1.000 Ch - Porażenie, paraliż (atrybuty minus 1, bez chakry i kontroli chakry) lub przebicie (patrz Fuuton)
* 5.000 Ch - Niebezpieczne porażenie (możliwe przeżycie z wytrzymałością minimum 20)
* 10.000 Ch - Śmiertelne porażenie (śmiertelne porażenie)
* 15.000 Ch - Wyładowanie elektryczne destrukcyjne (obszar o średnicy 30m, 100m przed nami zostaje zniszczone)

Katon - Z broni wystrzeliwują ogniki, a oręż natomiast jest cały "ognisty". Po dodaniu:
* 1.000 Ch - Wystrzelenie pięciu kul ognia
* 5.000 Ch - Poparzenie (możliwe przeżycie z wytrzymałością 20)
* 10.000 Ch - Spalenie (natychmiastowe spalanie)
* 15.000 Ch - Wybuch (Nasza broń "wybucha", niszcząc wszystko w zasięgu 5m wokół nas i nad nami, po ataku broń nadal trzymamy w ręku)

Suiton - Bron staje się przezroczysta i ledwo widoczna, z której ciekną krople wody. Po dodaniu:
* 1.000 Ch - Zanik broni (Na czas trzech tur, broń całkowicie znika)
* 5.000 Ch - Wodny promień (Z broni wystrzeliwuje strumień wody o zasięgu 20m.
* 10.000 Ch - Zanik użytkownika (Znikamy na czas trzech tur)
* 15.000 Ch - Zalanie (Woda zalewa przeciwnika, który jest zdany na łaskę wody, która dowolnie nim rzuca)

Doton - Broń jest "brudna". Nieco się kruszy, jednak wcale jej nie ubywa. Po dodaniu:
* 1.000 Ch - Twardość (broń staje się wytrzymalsza, przez co może się oprzeć potężniejszym broniom)
* 5.000 Ch - Grad kamieni (z miecza wydostaje się z 10 mniejszych kamieni i strumieniem atakują przeciwnika)
* 10.000 Ch - Pnącza (Z broni wychodzą pnącza, które po kontakcie z przeciwnikiem, mogą go zadusić)
* 15.000 Ch - Trzęsienie (Po uderzeniu broni w ziemię, nastaje trzęsienie ziemi na obszarze 30 metrów od użytkownika, które zwala wroga z nóg)

Fuuton - Wokół broni widać małe tornada, czuć podmuch wiatru z trzymającego oręża. Po dodaniu:
* 1.000 Ch - Przebicie (Możemy się przebić przez dowolny obiekt)
* 5.000 Ch - Cięcie (Możemy przeciąć przeciwnika)
* 10.000 Ch - Tornado (Możemy stworzyć tornado)
* 15.000 Ch - Wir (Tworzymy wir, w którym jest wielki podmuch wiatru taki, że może nawet przeciąć rzeczy, znajdujące się w nim, wir ma średnicę 20 m)


~Wymagania~

Pierwszy żywioł
* Ranga: Chuunin
* 45 PU

Drugi żywioł
* Ranga: Jounin
* Wkładanie pierwszego żywiołu do broni
* 70 PU

Trzeci żywioł
* Ranga Sannin
* Wkładanie pierwszego i drugiego żywiołu do broni
* 110 PU


http://img228.imageshack.us/img228/9840/rinneganta4dh1.gif

Offline

 

Zaprzyjaźnione strony

bleach PBF

Toplisty

Toplista Naruto - Power of ninja
..::NARUTO-ZONE::..
TopLista Naj Stron ANIME I MANGI
TOP50 Gry

Ekipa


Sase(3403307) -
Kiyashi(2266714) -
Hayato(567591) -
Natsumi(19297885) -







Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl