Trwają prace...
Administrator
Umiejętność, dla bardziej zaawansowanych ninja. Pozwala ona, na "wszczepieniu" chakry do broni białej czy dystansowej, a potem zamieniając ją na żywioł, jaki posiadamy.
Raiton - Broń jest naelektryzowana kationami i anionami o różnym napięciu. Efekt, zależy od ilości włożonej chakry:
* 1.000 Ch - Porażenie, paraliż (atrybuty minus 1, bez chakry i kontroli chakry) lub przebicie (patrz Fuuton)
* 5.000 Ch - Niebezpieczne porażenie (możliwe przeżycie z wytrzymałością minimum 20)
* 10.000 Ch - Śmiertelne porażenie (śmiertelne porażenie)
* 15.000 Ch - Wyładowanie elektryczne destrukcyjne (obszar o średnicy 30m, 100m przed nami zostaje zniszczone)
Katon - Z broni wystrzeliwują ogniki, a oręż natomiast jest cały "ognisty". Po dodaniu:
* 1.000 Ch - Wystrzelenie pięciu kul ognia
* 5.000 Ch - Poparzenie (możliwe przeżycie z wytrzymałością 20)
* 10.000 Ch - Spalenie (natychmiastowe spalanie)
* 15.000 Ch - Wybuch (Nasza broń "wybucha", niszcząc wszystko w zasięgu 5m wokół nas i nad nami, po ataku broń nadal trzymamy w ręku)
Suiton - Bron staje się przezroczysta i ledwo widoczna, z której ciekną krople wody. Po dodaniu:
* 1.000 Ch - Zanik broni (Na czas trzech tur, broń całkowicie znika)
* 5.000 Ch - Wodny promień (Z broni wystrzeliwuje strumień wody o zasięgu 20m.
* 10.000 Ch - Zanik użytkownika (Znikamy na czas trzech tur)
* 15.000 Ch - Zalanie (Woda zalewa przeciwnika, który jest zdany na łaskę wody, która dowolnie nim rzuca)
Doton - Broń jest "brudna". Nieco się kruszy, jednak wcale jej nie ubywa. Po dodaniu:
* 1.000 Ch - Twardość (broń staje się wytrzymalsza, przez co może się oprzeć potężniejszym broniom)
* 5.000 Ch - Grad kamieni (z miecza wydostaje się z 10 mniejszych kamieni i strumieniem atakują przeciwnika)
* 10.000 Ch - Pnącza (Z broni wychodzą pnącza, które po kontakcie z przeciwnikiem, mogą go zadusić)
* 15.000 Ch - Trzęsienie (Po uderzeniu broni w ziemię, nastaje trzęsienie ziemi na obszarze 30 metrów od użytkownika, które zwala wroga z nóg)
Fuuton - Wokół broni widać małe tornada, czuć podmuch wiatru z trzymającego oręża. Po dodaniu:
* 1.000 Ch - Przebicie (Możemy się przebić przez dowolny obiekt)
* 5.000 Ch - Cięcie (Możemy przeciąć przeciwnika)
* 10.000 Ch - Tornado (Możemy stworzyć tornado)
* 15.000 Ch - Wir (Tworzymy wir, w którym jest wielki podmuch wiatru taki, że może nawet przeciąć rzeczy, znajdujące się w nim, wir ma średnicę 20 m)
~Wymagania~
Pierwszy żywioł
* Ranga: Chuunin
* 45 PU
Drugi żywioł
* Ranga: Jounin
* Wkładanie pierwszego żywiołu do broni
* 70 PU
Trzeci żywioł
* Ranga Sannin
* Wkładanie pierwszego i drugiego żywiołu do broni
* 110 PU
Offline