Sase - 2010-03-05 09:59:14

Atrybuty podstawowe



* Siła - Rzadko kiedy shinobi są mięśniakami, ale słabi nie są. Siła jest mimo wszystko przydatna, gdyż co zrobimy gdy jesteśmy super szybcy, ale za słabi by coś zrobić przeciwnikowi. Dzięki sile możemy podnosić więcej przedmiotów i cięższe. 1 punkt przewagi oznacza że jesteśmy o 5% silniejsi od wroga. Przy sile równej 60 możemy ręką zgnieść czaszkę przeciwnika.
* Szybkość - Jena z najważniejszych zdolności dla shinobi. To od niej zależy jak jesteśmy szybcy oraz jak szybkie są nasze ataki. 1 punkt przewagi sprawia że jesteśmy o 5% szybsi (jak 2 to 10% 3 do 15%)
* Zwinność - odpowiada za uniki ciosów przeciwników; aby uniknąć czyjegoś ataku musimy mieć więcej punktów tego atrybutu niż on ma szybkości;
* Wytrzymałość - wpływa na reakcję naszego organizmu na obrażenia;
* Kontrola chakry - punkty tego atrybutu zmniejszają nam zużycie chakry dla poszczególnego jutsu. 1pkt = 1% mniejsze zużycie chakry;



Limity poszczególnych atrybutów

* Siła - (o)
* Szybkość - (o)
* Zwinność - (o)
* Wytrzymałość - (o)
* Kontrola chakry - 50

Znak "(o)" oznacza, że nie ma limitu tego atrybutu:



Atrybuty możemy zdobyć przy:
*Awans na nową rangę(zależnie od rangi)
*Wymiana 15PU na 1 pkt atrybutu

GotLink.pl