Przybysz – ranga otrzymywana po zarejestrowaniu się na forum. Nie daje nic poza możliwością stworzenia Katry Postaci. Użytkownik tej rangi ma zero pkt statystyk do rozdania, a jego atrybuty są następujące: * Chakra – 1 * Siła – 1 * Szybkość – 1 * Zwinność – 1 * Kontrola chakry – 1
Student akademii - najsłabsza ranga shinobim. Uczeń o tej randze dopiero zaczyna swoją przygodę jako ninja i uczy się podstaw w akdamemii; może wykonywać wyłącznie misje rangi E. Studenci należą do licznych klas, w których uczą się podstawowych jutsu dla shinobi. ~Wymagania~ * Zapisać się do akademii * Stworzyć Kartę Postaci
Genin - Każdy student po ukończeniu akademii staje się geninem.W tej ważnej chwili otrzymuje opaskę z emblematem jego wioski oraz podstawowy ekwipunek shinobi. Genini przydzielani są do czero osobowych drużyn, którym przewodniczą jouninowie. Genin może wykonywać misje rangi D i C. W zamian za taki awans dostajemy 25pkt statystyk. ~Wymagania~ * Zdać akademię * Wykonane: - 2 Misje rangi E
Chuunin - to średniej klasy ninja stanowiący główną siłę militarną każdej z wiosek, dla większości jednak jest to przystanek między początkiem kariery ninja a dojściu do stopnia Jounina/ Special Jounina. Aby stać sie chuuninem, genin musi wygrać, lub wykazać się w egzaminie na chuunina. Każdy chuunin może wykonywać misje rangi D C B. Za awans otrzymujemy 40pkt statystyk do rozdysponowania. ~Wymagania~ * ranga Genin * zdany egzamin na Chuunina * 8 stoczonych walk * 2 wygrane walki * Wykonane: - 4 Misje rangi D - 2 Misje rangi C
Special Jounin - stopień ninja mieszczący się między chuuninem a joninem. Posiadacz tego tytułu wykonuje (oprócz obowiązków chuunina) dość delikatne i niebezpieczne misje, takie jak np. eskortowanie ważnych osobistości i ochrona ich życia. Tokubetsu jonin to ninja posiadający wyjątkowe umiejętności oraz szczegółową wiedzę w konkretnym aspekcie zdolności ninja. Special Jounin może wykonywać misje do rangi A. Za awans otrzymujemy 55pkt statystyk do rozdysponowania. ~Wymagania~ * ranga Chuunin * wybitne osiągnięcia * 14 stoczonych walk * 4 wygrane walki * Wykonane: - 6 Misje rangi D - 3 Misje rangi C - 1 Misja rangi B
Jounin - można ich ująć jako elitę ninja, są to shinobi, których charakteryzuje doświadczenie w walkach, logiczny i trzeźwy sposób myślenia oraz bardzo duży asortyment jutsu. Jounin może także prowadzić własną drużynę. Jouninowe mogą wypełniać każdą misje. Za awans otrzymujemy kolejne 70pkt statystyk do rozdania dla swojej postaci. ~Wymagania~ * Zdany Egzamin na Jounina * ranga Special Jounin * wybitne osiągnięcia * 18 stoczonych walk * 5 wygrane walki * Wykonane: - 8 Misje rangi D - 5 Misje rangi C - 3 Misja rangi B - 2 Misja rangi A
Sannin - specjalna ranga ninja, nadawana tylko tym najlepszym, pretendentom na posadę Kage. Są to także osoby, które opuściły swoją Wioskę, w celu dalszego treningu. Są nazywani pustelnikami. Sannin może wypełniać każdą misje. Za awans na tą rangę otrzymujemy do rozdysponowania 125 pkt statystyk. ~Wymagania~ * ranga Jounin * wybitne osiągnięcia * 22 stoczonych walk * 10 wygrane walki * Wykonane: - 15 Misje rangi D - 10 Misje rangi C - 6 Misja rangi B - 4 Misja rangi A - 2 Misja rangi S
Kage - najwyższa ranga Ninja. Kage to dowódca Wioski. Najsilniejsza osoba w wiosce. Nie każda wioska go ma, posiadają go jedynie najsilniejsze. Jego obowiązkiem jest ochrona mieszkańców i wioski oraz rozdzielanie misji. Kage decyduje także o wojnie lub pokoju. Za awans na tą rangę otrzymujemy 150 pkt statystyk do rozdania. ~Wymagania~ * ranga Sannin * wybitne osiągnięcia * 40 stoczonych walk * 20 wygrane walki * Wykonane: - 20 Misje rangi D - 15 Misje rangi C - 12 Misja rangi B - 8 Misja rangi A - 4 Misja rangi S
|